Utforming av FxPro ny identitet ....
Vi utvikler oss kontinuerlig for å møte kundens skiftende behov, og det gjør også vårt merke.
Vi er lidenskapelige i det vi gjør, og vår nye merkeidentitet forteller det. Vi har introdusert nye elementer som formulerer bedriftens verdier, slik at du kan få en følelse av selskapets visjon og oppdrag.
Forenkling av kompleksitet
Handel kan være komplisert, men FxPro har gjort det enkelt. Vårt nye brukergrensesnitt er fokusert på å kommunisere komplekse handelspraksiser på en enklere måte.
En raffinert ordlyd
Våre merkevaresymboler kan ta mange former for å tilpasse seg sømløst på tvers av plattformer, men deres konsistens sikrer at vårt merke er gjenkjennelig uansett hvor det dukker opp. Vår nye ordlyd belyser våre faglige verdier samtidig som vi vektlegger vårt merkets dristige personlighet.
Struktur betyr noe
Et hovedmål for vår nye merkeidentitet er å gi deg et optimalisert, intuitivt brukergrensesnitt og et forbedret navigasjonssystem som gir deg mulighet til å finne den informasjonen du trenger på et øyeblikk.
Gir liv til skjermen
Vi vil ikke bare snakke med deg, vi ønsker å samhandle med deg. Derfor har vi introdusert nye engasjerende funksjoner, integrert bevegelse og integrert interaktive elementer.
Hold kontakten
For å sikre at du aldri går glipp av en mulighet, har vi jobbet hardt for å gjøre denne nye opplevelsen fullt kompatibel med mobiltelefonen din.
Vi ønsker å høre fra deg!
Din tilbakemelding er veldig viktig for oss. Vi setter pris på dine kommentarer og forslag, og vi vil bruke dem til å evaluere vårt arbeid og gjøre forbedringer.