info
Invester ansvarlig. riskWarning_japaneseDescriptionriskWarning_brazilianDescriptionInvester ansvarlig.Invester ansvarlig.CFDer er komplekse instrumenter og har høy risiko for å miste penger raskt på grunn av leverage. 78.90% av private investorer mister penger med denne leverandøren. Tenk på om du forstår hvordan CFDer fungerer, og om du har råd til å miste pengene dine.CFDer og Spread Betting er komplekse instrumenter og inneholder høy risiko for å miste penger raskt på grunn av leverage. 80.59% av private investorer taper penger når de handler CFDer og Spread Betting med denne leverandøren . Du bør vurdere om du forstår hvordan CFDer og Spread Betting fungerer, og om du har råd til å ta høy risiko med mulighet for å miste pengene dine.
riskWarning_japaneseDescriptionriskWarning_brazilianDescriptionAnsvarlig investering: Trading av CFDrt involverer betydelig risiko.

FxPro kunngjør execution-statistikk for første kvartal 2016

20. april 2016, London. Den online megleren FxPro er glade for å kunne offentliggjøre viktige handel-execution-statistikker for første kvartal 2016.

For månedene januar, februar og mars var slippage-prosentene som følger:

• Positiv=46,93%
  • Ved quote=31,81%
  • Negativ=21,26%

Tallene over viser prosentandelen av handler som ble utført uten slippage, så vel som av handler utført med negativ slippage eller til en bedre pris enn ønsket. Det er bemerkelsesverdig at disse tallene ikke bare avslører den betydelige andelen av bransjer som har hatt fordel av positiv slippage, men viser også en nedgang på mer enn 3,5% i bransjer som medførte negativ slippage og en økning på mer enn 9,4% i handler utført på en bedre pris sammenlignet med tallene registrert i fjerde kvartal 2015.

De første tre månedene i 2016 så også en nedgang i re-quote-prosentene:

• Re-quote=5,01%
  • Positiv=2,23%
  • Negativ=2,78%

FxPro CEO, Charalambos Psimolophitis, kommenterte:

"Det har vært et år siden vi tok initiativ til systematisk å publisere execution-statistikken vår. Formålet med dette trekket er fortsatt todelt: å gi handelsmenn verdifull informasjon om våre servicestandarder, og å oppmuntre til større gjennomsiktighet i valutamarkedet. Det er gledelig å se at positiv utvikling gradvis foregår, og det er også gledelig å observere den kontinuerlige forbedringen av kvaliteten på handelsutførelsen vi tilbyr. "
Speakers
Charalambos Psimolophitis